Niniejszym ustala się stawki za użytkowanie pomieszczeń w budynkach administrowanych przez Biuro Gospodarczo - Logistyczne Uniwersytetu Warszawskiego, określone w poniższej tabeli stawek.
Rezerwacje sal prowadzi Biuro Ewidencji Nieruchomości: tel. 22 55 24 020, 22 55 21 565 http://ben.uw.edu.pl/
W przypadku organizacji wydarzeń przez podmioty zewnętrzne, stawki najmu wyliczane są indywidualnie.
TABELA STAWEK | |||
---|---|---|---|
Nazwa sali | Powierzchnia | Liczba osób | stawka zł/h |
dla jednostek UW | |||
Audytorium Maximum | |||
Sala im. A. Mickiewicza - parter | 501,16 m² | 550 | 350,00 |
Sala im. A. Mickiewicza - balkon | 238,08 m² | 280 | 320,00 |
Sala A | 139,93 m² | 160 | 62,00 |
Sala B | 140,33 m² | 180 | 62,00 |
Sala C | 139,93 m² | 180 | 62,00 |
Sala D | 140,33 m² | 180 | 62,00 |
Sala E | 28,91 m² | 20 | 15,00 |
Sala F | 17,44 m² | 10 | 10,00 |
Budynek Starej Biblioteki | |||
Aula | 361,56 m² | 376 | 270,00 |
hol na parterze | 254,76 m² | 250 (stojące) |
170,00 |
hol na I piętrze | 83,31 m² |
50 |
140,00 |
Sala 105 | 83,39 m² | 56 | 56,00 |
Sala 105 + 108 | 108,17 m² | 75 | 74,00 |
Sala 106 | 84,44 m² | 56 | 56,00 |
Sala 107 | 83,43 m² | 80 | 56,00 |
Sala 107 + 109 | 107,83 m² | 80 | 74,00 |
Sala 111 | 47,83 m² | 50 | 32,00 |
Sala 112 | 53,56 m² | 60 | 36,00 |
Sala 113 | 38,60 m² | 40 | 25,00 |
Sala 114 | 35,28 m² | 42 | 25,00 |
Sala 115 | 53,80 m² | 68 | 36,00 |
Sala 116 | 47,57 m² | 65 | 32,00 |
Sala 205 * | 84,70 m² | ― | 56,00 |
Sala 207 | 85,25 m² | 70 | 56,00 |
Sala 211 | 47,60 m² | 50 | 32,00 |
Sala 212 | 53,46 m² | 60 | 36,00 |
Sala 213 | 38,60 m² | 40 | 25,00 |
Sala 214 | 35,28 m² | 40 | 25,00 |
Sala 215 | 53,73 m² | 60 | 36,00 |
Sala 216 | 48,57 m² | 60 | 32,00 |
Sala 308 | 93,93 m² | 14 (układ w podkowę), 50 (układ szkolny) |
63,00 |
Hol na III piętrze | 42,26 m² | stojących: 20 siedzących: 10 |
25,00 |
Przestrzenie w budynku Pałacu Kazimierzowskiego nie są udostępniane jednostkom zewnętrznym. | |||
Sala 7 im. Brudzińskiego | 105,00 m² | ― | 70,00 |
Sala 15 * | 45,00 m² | ― | ― |
Sala Senatu | 115,00 m² | 60 (układ w podkowę), 90 (układ teatralny) |
200,00 |
Sala Złota | 87,00 m² | 10 | 200,00 |
Hol Rektorski | 160,10 m² | 90 (miejsc stojących) | 200,00 |
Budynek dydaktyczny przy ul. Żurawiej 4 | |||
Aula | 98,55 m² | 50 | 35,00 |
Karowa 20 | |||
Sala Kolumnowa | 112,89 m² | 60 | 19,00 |
- W przypadku udostępnienia pomieszczeń / terenów spoza tabeli stawek tj. o innej powierzchni lub innym wyposażeniu oraz poza godzinami otwarcia budynku, stawka najmu ustalana będzie przez Administratora obiektu indywidualnie.
- W soboty i niedziele stawki za udostępnienie powierzchni w budynku są zwiększone o 25% w stosunku do stawek określonych w Tabeli stawek
- Pomoc w uruchomieniu/obsłudze sprzętu w salach będzie realizowana przez techników zgodnie z kolejnością zgłoszeń (tel. (22) 55 20 502, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) w godz. 8-20 od poniedziałku do piątku w trakcie trwania zajęć dydaktycznych zgodnie z kalendarzem akademickim, natomiast w weekendy zgodnie ze zgłoszonym i uzgodnionym wcześniej zapotrzebowaniem. W terminach, kiedy nie są realizowane zajęcia dydaktyczne, pomoc będzie udzielana w godz. 8-20, z kolei w weekendy zgodnie ze zgłoszonym i uzgodnionym wcześniej zapotrzebowaniem.
- Rezerwacje na wydarzenia inne niż zajęcia dydaktyczne będą realizowane na podstawie formularza stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 110 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 12 września 2022 r. w sprawie zasad organizacji i bezpieczeństwa imprez.
- Rezerwacje wstępne przyjmowane są przez Biuro Ewidencji Nieruchomości.
- Czas udostępnienia sali/powierzchni liczony jest w zaokrągleniu do pełnych godzin, od godziny momentu pobrania kluczy do godziny momentu zdania kluczy lub od czasu rozpoczęcia przygotowań do zdjęć/sesji/ustawienia stoiska itp. do czasu opuszczenia budynku przez ekipę zdjęciową/filmową/obsługę stoiska czy wydarzenia.
- Noty księgowe dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego za udostępnienie sali/powierzchni będą wystawiane kwartalnie, natomiast faktury będą wystawiane zgodnie z ustaleniami dotyczącymi najmu dla podmiotów zewnętrznych.
- Informacje/plakaty dotyczące realizowanego w budynku wydarzenia mogą być umieszczane w miejscach i terminach uzgodnionych każdorazowo z Administratorem obiektu. Nie można umieszczać informacji/plakatów na ścianach, drzwiach, elewacji itp. powierzchniach.
- Tabela stawek obowiązuje od dnia 01.10.2022 r.
*Sala tymczasowo wyłączona z wynajmu.